Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych, niekaralność, nieposzlakowana opinia. Min. 5 lat doświadczenia w pracy w JOPS. Znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej w tym JOPS. Znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej. Znajomość przepisów ustawy- kodeks postępowania administracyjnego. Biegła znajomość obsługi komputera. Znajomość programów komputerowych POMOST Std, CAS, system GUS.Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnej organizacji pracy. Inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji. Odporność na stres. Dyspozycyjność
Zelów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 200 PLN
Opis wynagrodzenia:
Praca od poniedz. do piątku w godzinach: 7.30-15.30
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie