Inspektor ds. realizacji świadczeń z pomocy społecznej

MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZELOWIE
Inspektor ds. realizacji świadczeń z pomocy społecznej
Miejsce pracy: Zelów
Numer: StPr/25/0861
OBOWIĄZKI:
Sporządzanie decyzji administracyjnych z zakresu świadczeń z pomocy społecznej zgodnie z ustawą o pomocy społecznej i innymi aktami prawnymi w tym zakresie. Przygotowywanie i przekazywanie odwołań od decyzji wraz z aktami sprawy organowi odwoławczemu. Sporządzanie sprawozdań, materiałów statystycznych i analitycznych z zakresu świadczeń. Archiwizowanie dokumentów. Obsługa programów: POMOST Std, CAS, system GUS. Opracowanie, wdrażanie i obsługa projektów i programów zgodnie z wytycznymi. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych, niekaralność, nieposzlakowana opinia. Min. 5 lat doświadczenia w pracy w JOPS. Znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej w tym JOPS. Znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej. Znajomość przepisów ustawy- kodeks postępowania administracyjnego. Biegła znajomość obsługi komputera. Znajomość programów komputerowych POMOST Std, CAS, system GUS.Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnej organizacji pracy. Inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji. Odporność na stres. Dyspozycyjność

Miejsce pracy:

Zelów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 200 PLN


Opis wynagrodzenia:

Praca od poniedz. do piątku w godzinach: 7.30-15.30

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie